wtorek, 20 kwietnia 2010

korci mnie to Wam powiem :)

Kilka dni temu tak dosyć mocno narzekałem na obecny sklep.
Ponieważ samo narzekanie jest bezproduktywne, podjąłęm pewne wstępne decyzje i być może za jakiś czas będziecie odwiedziali MULTIVERSUM w nowym sklepie.
Jestem w trakcie ustalania pewnych kluczowych dla funkcjonowania sklepu elementów i zobaczymy jak to wyjdzie kosztowo.
Jednego jestem pewien, niemalże każda zmiana systemu na którym ioaprty byłby sklep będzie zmianą na lepsze w stosunku do obecnego (oj jakie ruskie cyrki akrobatyczne musze momentami teraz odstawiać żeby to miało wszystko ręce i nogi, ehhh).
Przy czym nie jest to żadna obeitnica że coś takeigo nastąpi, możliwe że usłysze cenę projektu i stwierdzę nagle, że to abc24 bardzo mi się jednak podoba :)
Pożyjemy, zobaczymy, w każdym razie coś się w tym temacie dzieje.

Z rzeczy mneij technicznych a  bardziej komiskowych, tak skrótowo:
- FANTAGRAPHICS BOOKS jest już uzupełnione do litery H
- w tym tygodniu żegnamy proerder kwietniowy i powitamy majowy na stronie sklepu
- między najbliżsyzm  piątkiem a poniedziałkiem rozsyłane będą e-mail`e informacyjne dotyczące dostawy #04/2010
- po FANTAGRAPHICS BOOKS być może zostanie dodane następne wydawnictwo w taki sam sposób, ale to dopiero po uporaniu się z nowym preorderem i najbliższa dostawą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.